Obećavaju pivo "po meri potrošača"

Jedna od vodećih pivara "Karlsberg Srbija" uskoro će prvi put na domaće tržište plasirati pivo sa ukusom, bojom i nazivom po izboru potrošača. Ukupno 400 ljubitelja piva imalo je priliku proteklog vikenda da odabere i kreira pivo po ličnom ukusu, tokom dva dana testiranja koje je organizovao "Karlsberg Srbija", a na konkurs se prijavilo više od 5.000 zainteresovanih građana. Testiranje je realizovano u Čelarevu u prostorijama pivare "Karlsberg Srbija", a u njemu su učestvovali muškarci i žene koji su došli iz svih krajeva Srbije, izabrani metodom slučajnog uzorka u istraživanju koje je realizovao "Ipsos stratedžik marketing". Ispitanici su izglasali novu vrstu "lav" piva sa odabranim karakteristikama koje će uskoro biti lansirano na tržište, a poseban doprinos izboru novog "lava" po sopstvenom ukusu su dali predstavnici udruženja potrošača, zaposlenih pivare, ali i predstavnici medija.

Obećavaju pivo "po meri potrošača"Jedna od vodećih pivara "Karlsberg Srbija" uskoro će prvi put na domaće tržište plasirati pivo sa ukusom, bojom i nazivom po izboru potrošača, najavljeno je danas iz te kompanije.

Ukupno 400 ljubitelja piva imalo je priliku proteklog vikenda da odabere i kreira pivo po ličnom ukusu, tokom dva dana testiranja koje je organizovao "Karlsberg Srbija", a na konkurs se prijavilo više od 5.000 zainteresovanih građana.

Testiranje je realizovano u Čelarevu u prostorijama pivare "Karlsberg Srbija", a u njemu su učestvovali muškarci i žene koji su došli iz svih krajeva Srbije, izabrani metodom slučajnog uzorka u istraživanju koje je realizovao "Ipsos stratedžik marketing".

Ispitanici su izglasali novu vrstu "lav" piva sa odabranim karakteristikama koje će uskoro biti lansirano na tržište, a poseban doprinos izboru novog "lava" po sopstvenom ukusu su dali predstavnici udruženja potrošača, zaposlenih pivare, ali i predstavnici medija, istaknuto je u saopštenju.

Aleksandra Ranković, direktorka komunikacija u "Karlsbergu Srbija", kazala je da ta kompanija sa tradicijom dugom gotovo 120 godina, osluškuje potrebe potrošača i nastoji da uvek bude korak ispred svih.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik